שימוש בשיטת התערוכות עוזרת מאוד להעביר מסרים ברורים לקהל היעד. בעצם הקהל מגיע לתערוכה תוך ידיעה שהוא יודע איזה נושא הוא הולך לפגוש ומה הוא יראה שם. הלקוח שמגיע לתערוכה הוא רוצה לקבל מענה לדעותיו ורצונותיו. במצב כזה התערוכה משרטת את אינטרס הלקוח והעסק באותה מידה. אך אי אפשר להעלם מעיצוב התערוכה עצמה שגם לה יש חלק חשוב מאוד על השפעת הלקוח, הרושם הראשוני תלוי הרבה מאוד בעיצוב התערוכה. גם אם מדובר בלקוחות וותיקים שמכירים את המותג של העסק, הם מחפשים להזדהות איתו. במקביל לקוחות פוטנציאלים צריכים להתאהב במותג, וזה התפקיד של התערוכה בעצם- למגנט לחברה לקוחות פוטנציאלים ולשמור על הקיימים.
|